My MuSiC


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones

keNaLi gUrLz yEan'D...









Go get your own pYzam Page Pets

Page Pets & MySpace Layouts



Hai sumer.. makasih bebanyak coz sudi jenguk2 blog yean neE.. yean harap ada yang sudi menjadi sahabat yean di alam maya ini..! anyway, buat rakan2 sumer, maafkan yean jika yean siarkan citer2 yang x m'yenangkan hati.. and yean harap you aLL enjoy...!!!



Sabtu, 2 Mei 2009

Berita Sedey!!!

yean tak tau nak mula dari mana.. tapi sebelum tuE yean nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua follower yean yang sudi menjengguk blog yean neE.. and yean nak minta maaf banyak2 buat kengkawan yang dah lama sangat tertunggu-tunggu n3 baru yean.. yean busy sangat skang neE,, tulah pasal x dah lama tak bukak blog... neE pun yean baru balik dari asrama semalam coz yean dapat panggilan dari mum.. yean skang neE tengah busy dengan pelajaran yean,,and seminggu lagi nak exam.. yean tinggal asrama selama seminggu jer coz yean dan kengkawan yang lain akan mengikuti pertandingan silat yang akan diadakan pada 5-7 Mei 2009.. pastu exam plak pada 11 Mei 2009.. huhu, fenin kepala yean.. and berita yang menyedihkan itu ialah nenek tersayang yean dah meninggal pada 1 Mei 2009.. Al-Fatihah..

yean tak dapat bayangkan bagaimana datuk yean skang neE.. datuk and daddy yean yang menghantar arwah nenek yean ke luar negara untuk berubat.. namun,segalanya sia-sia sahaja. dan inilah kali pertama yean mendengar tangisan datuk and daddy yean.. walaupun hanya melalui telefon,, tapi yean dapat rasakan betapa sakitnya penderitaan yang di alami oleh kedua insan yang yean sayangi itu.. mum and aunty jugak tak henti2 nangis,, arwah nenek yean dikebumikan semalam di luar negara.. yean tak dapat melihat wajah arwah nenek yean buat kali terakhir..huhu,sedeynyer!!!!!

mata yean bengkak coz semalaman menangis.. yean tak sangka nenek yean pergi semasa yean tak ada di sisi dea.. yean dah janji ngan arwah sebelum neE akan belikan arwah sepasang baju kurung bila arwah nenek dah sembuh dari penyakit yang di alaminya.. arwah nenek yean dirawat di luar negara and semasa pemergiannya,, yean tak ada di sisi.. yean masih ingat lagi,, yean pernah berjanji dengan arwah nenek bahawa yean akan belikan sebuah rumah banglo bila yean dah besar nanti dan berjaya dalam bidang yang yean minati sejak dari kecik lagi.. tapi yean tak sempat nak tunaikan semua janji2 yean tuE.. walaubagaimanapun,, yean janji akan belajar bersungguh-sungguh kerana itu adalah harapan arwah nenek yean skang.. and yean tak akan hampakan harapan itu..

"Ya Allah, engkau tempatkanlah arwah nenek hamba di kalangan orang-orang yang beriman. Sesungguhnya, arwah nenek hamba tidak pernah melanggar perintah-Mu. Dan berikanlah ketenangan kepada rohnya. Amin"

5 ulasan:

NAZ berkata...

terus kan niat itu demi nenek u dan diri sendiri :)

m[i]era berkata...

tabahkan diri k..

takziah utk arwah..

farrah hannani berkata...

semangatkan diri kamu ye..ingat! tunaikan janji kamu kepada nenek kamu...

We!!! org saBah..haha berkata...

tq aLL.. insya-allah.. yean akan berusaha!!

in_wired88 berkata...

al-fatihah